The Lipoma Whisperer
Dr. Sandra Lee helps Melissa who has tried to cover a huge lipoma with a sweatshirt for years. Tyler's fear of cancer has kept him from having his head lumps diagnosed and Amber has ear keloids that have taken control of her life.