Don't Go Sayin' Last Words
With Anton on the lam, Kelvin struggles to lead the Braxton Boys, and Jackie homes in on Grace. He knows she's hiding something. Decourcy finds himself at a disconnect with Siobhan, as he seeks vengeance and she focuses on recovery.