Bill Russell's Bedsheet
When an assistant U.S. attorney overdoses and ends up left for dead, Decourcy Ward suspects Jackie Rohr's involvement. Jackie, in turn, goes after the BPD for a questionable drug arrest at Braxton Summit, a federal housing project.