Love in the Fast Lane
After driving cross-country, Syngin meets a new love interest. Jesse and Jeniffer start to doubt their future together on an island getaway. Stephanie gets intimate with Fred. Debbie uncovers the truth about Jay. Ed attempts to impress Kaory's family.