The Singles Tell More
The singles are back to tell even more in a special final hour of The Single Life Tell All. Syngin relives his last night with Tania. Jesse is accused of gaslighting. Debbie gives Jay a piece of her mind. Ed's fiancee and ex come face-to-face.