Backed Into a Corner
Ashley and Jay elope, Colt and Larissa argue in front of friends and Steven applies for Richie's US passport. Also, Leida meets Eric's ex-wife, Jon upsets Fernanda by staying out late and Kalani and Asuelu get huge news.