Flirting With Disaster
Olga is upset with Steven's attitude, Leida tells Eric's daughter to move out and Colt and Larissa look at wedding venues. Then, Ashley confronts Jay about his untrustworthy behavior, and Fernanda meets Jonathan's skeptical mom.