Proceed With Caution
Ellie agrees to stay and help Victor rebuild their home. Steven reveals the truth about his dating history. Ari and Bini receive troubling news. Jenny and Sumit seek outside help to deal with his parents. Kenny and Armando say goodbye to Armando's family.