Written in the Stars
Ari is unsure if Bini will join her in Kenya. Corey goes all out to win back Evelin. The family astrologer reveals Jenny and Sumit's fate. Alina worries if Steven will marry her. Armando's anxiety spikes waiting to see if his dad will show up.