Troubled Waters
Sparks fly at Elizabeth's family boat outing. Angela is blindsided by disappointing news. Asuelu reveals a traumatic experience. Tiffany's dad makes a big decision. Julia receives important news. Natalie feels insulted by Mike's mom at Thanksgiving.