Indecent Proposal
Angela begins a life-changing transformation in LA. Tiffany is at her breaking point with Ronald. Kalani questions Asuelu's sincerity. Brandon rains on Julia's parade. The family weighs in on Andrei's proposition. Natalie sends Mike over the edge.