Paradise Lost
Tigerlily struggles with Adnan's rules. Rayne asks Chidi to come with her to a hotel. Niles and Matilda share a joyful first meet. Loren hopes it isn’t over with Faith. Brian and Ingrid go to a resort. Sunny pulls out all the stops for Veah.