The Fault in Our Stars
Tigerlily pushes Adnan to compromise. Rayne and Chidi reunite. Matilda sees Niles' autism affecting their relationship. Veah learns Sunny hasn’t been totally honest with her. Newcomer Joe is certain Magda is the one, but his family isn't so sure.