Spinning Tops
Jett delivers a Spinning Top to a boy, Kenta, in Sapporo, Japan! Kenta wants to use the top to enter the Spinning Top Competition at the local Snow Festival. Things go well until Golden Boy enters the competition by making himself into a spinning top.