Super Pet Sweep Up Surprise
The Super Wings and crew land World Aircraft at World Airport for a day of cleaning their ship. When the Super Pets become too rambunctious and cause cleaning chaos, Storm's sister arrives and volunteers to take care of the pets for the day.