Omar Chaparro, a Life in Two Wheels and a '53 Chevy
Martín travels to Los Angeles and visits Omar Chaparro's house. The comedian is passionate about cars. Together they plan to remodel the motorcycle that Omar has always dreamed of. The team must achieve this while rebuilding a 1953 Chevrolet.