Ariadne and Marcus and a Plane for Orizaba
The entire team works on Ariadne Díaz and Marcus Ornellas' Maverick. Martín visits the couple's house and discovers that little Diego is also passionate about engines. The team will fly a Boeing 747 aircraft for more than 300 kilometers.