Whay Haul Hay When You Can Haul Ass?
Dave turns a client's outdated '53 Chevy into a modern, badass hot rod. A Great Eight-winning Ford Kraken needs an air ride refresh, and Kevin and Dave take a '65 Galaxie for a major burn.