There's an Ass for Every Seat
Wrenches turn in overdrive as the crew grinds on a '53 Ford Pickup, but a flesh wound threatens to make the build a bloody mess. A '69 Camaro muscles its way through the doors for a new suspension, and an amazing '65 GTO rolls up.