Husband, Father, Killer
Louis and Tonya are old friends. Over time, they fall for each other and marry, but Louis heads down a dark and violent path, ending in a brutal murder. Now, Louis claims to be a new man. His daughter wants to believe him, but his wife isn’t convinced.