My Father, the Cannibal
After years apart, Jamie-Lee Arrow reunites with her father, Isakin Drabbad – the 'Skara Cannibal' – to confront him over his girlfriend's infamous and brutal murder. Jaime-Lee also confronts him about the torment she once suffered at her father's hands.