Deathmatch Duck/Deconstructing Dodgers
Masativo pits Dodgers against Taz in hand-to-hand combat to the death. Then, I.Q. High and the Martian Queen reminisce about Dodgers' fabled exploits during a meeting at a spaceport lounge.