Talent Show a Go-Go/The Love of a Father
To impress the Lady Zorga and win an intergalactic talent contest, Dodgers attempts to borrow the greatest singing voice of all time. Then, Dodgers unfreezes Baby-faced Moonbeam, a 300-plus-year-old arch villain.