Bacon Behemoths
Michael Symon heads to Providence for a traditional Rhode Island hot wiener in a crepe topped with chili. A smokehouse in Columbus, Ohio, serves their cold-smoked baby back ribs on a bed of flaming hay for total smoke saturation.