Smokehouse Reinventions
In Islip, NY, Michael Symon digs into a decadent, 17-layer smokehouse reinvention of lasagna with pork, brisket, bacon and mac and cheese. A bicycle cafe in Pittsburgh slings some seriously tricked-out burgers for hungry riders.