Titans vs Kelvin Fernandez
New York City Chef Kelvin Fernandez already beat Bobby Flay with his legendary signature dish. Now, Bobby's invited him to the Triple Threat Kitchen for a shot at the Titans, where judge Adrienne Cheatham must decide if Kelvin's strategy pays off.