Titans vs Michael Symon
The Titans get the shock of their lives when Bobby Flay's best friend, Iron Chef Michael Symon, enters the Triple Threat kitchen. Friendship doesn't stop Bobby from making this a fair fight as Michael faces off with his Achilles' heel ingredient!