Fish or Cut Bait
Jenny is stunned by an admission from Sumit. Alina exposes Steven's lies. Ari starts to question Bini's commitment. Kenny struggles with homesickness and missing his kids. Corey fights for Evelin's love, but Evelin discovers more lies.