Selective Virtues
Alina's mom wants Alina to come back to Russia. Kenny is taken aback by Armando's request. Sumit's parents move in. Ari questions her choice to come back to the US. Ellie confronts Victor about his affair. Evelin tells Corey she wants a divorce.