If I Lose Mine Honor, I Lose Myself
Barry and Ethan have a heart-to-heart. Olivia takes a trip to get some clarity on her marriage. Moriah crashes boys' weekend and comes face to face with Ethan for the first time in nearly a year. Ken pops an unexpected question to Kim.