I Am Not Bound To Please ...
Ethan leaves Olivia behind in Minnesota as he heads to Cairo to pick up his cars and reconnect with his family. Olivia talks to her friend about her marital issues and her struggle to stay true to her vows. Kim comes clean to Amber about Ken.