The Reckoning
Despite recent events, Caroline's determined to see that Elena, Bonnie, Matt and Tyler all enjoy a traditional Senior Prank Night before the school year begins at Mystic Falls High School, but the evening takes a deadly turn. Klaus continues using Stefan.