The Birthday
It's Elena's 18th birthday. As she searches for clues to locate Stefan, Damon tries to keep her from doing anything that might draw Klaus's attention. Meanwhile, Klaus and Stefan are busy trailing a werewolf named Ray Sutton, and Jeremy sees ghosts.