Mom-Ster Truck
After pro wrestler and actor John Cena makes a surprise appearance at the shop, Bill and the guys begin to customize John's small '69 MGC to be a perfect fit. A new customer wants a handmade lifted suspension on his '20 Denali 2500 as a gift for his wife.