From the Ground Up
Twenty years back, Bill started Ekstensive Metalworks by specializing in lifting, lowering and everything in between. Fast forward to today, and he's still being put to the test with a 1928 Ford Rat Rod, a 1942 Ford pickup and a 1975 C10.