Denali Lift, Bugatti Chop
After Ekstensive finished his '69 MGC, actor/wrestler John Cena surprised the shop with parts of an iconic '37 Bugatti Type 57. Now it's Bill's turn to surprise John with an audacious design choice. A stock '23 GMC Denali goes bigger, badder and dually.