Fannie, Are You OK?
Jethro comes back to make amends with Sabrina. Kenneth tests his basketball skills. Rosanna's older brother learns about her sleeping arrangements. Facing being shunned, Fannie flees to Florida only to be dropped in the middle of more drama.