Karma Carmela Chameleon
While Ada hopes Maureen will join her in Florida, Jeremiah and Carmela get away from the stress of baby-making. Rosanna must choose between her Amish boyfriend or the English life, and Jethro has left Sabrina while she is pregnant with their third child.