World Elevator Hike
Patoto and Moon embark on a mountain hike. Meanwhile, Fuzzy Yellow, Bennu and Marzipan discover a tiny planet floating above Marzipan's house and name it Zzzurth. As they explore, they experience a Zzzurth-quake and encounter an interdimensional traveler.