Hat Recycle Xylophone
Fuzzy Yellow, Marzipan and Patoto play a game of "Lights on, Lights out" in Marzipan's bedroom, leading to unexpected changes. Later, during a picnic, Bao Bao repurposes discarded bottles to create a xylophone, inspiring creativity and musical fun.