Gas Monkey Bandit Car - Part 2
Richard and Aaron reach Burt Reynolds and win their wager, but that success may mean ultimate failure when the team doesn't get the ’77 Trans Am on a transporter in time. Solution: they'll race it down to the New Orleans starting line themselves.