Gas Monkey Bandit Car - Part 1
Richard is hired by a wheeler-dealer friend to build a "Smokey & The Bandit" '77 Trans Am. He and Aaron have six days to build and get the car to New Orleans in time for the buyer to race in a rally. Some original Bandit stars help sweeten the deal.