Bad Ass Bronco Part 1
Richard and Aaron take on the ultimate 4x4 hot rod: a '76 Bronco. Unfortunately, runaway rust issues make this project a budget-buster. Needing cash fast, Richard hits the road in search of some quick flips, including a Pontiac, Chieftain and '40 sedan.