Mashed Up Mustang
Richard trades his friend a ’58 Impala for a ’67 Mustang. He flips a smoking ’72 Pontiac Formula 400, but will it make up for his most embarrassing purchase yet? Aaron and the crew rush to the scene of a Gas Monkey accident.