The Bottom Line
Chef Cliff Crooks helps a first-time head chef in Portland, ME, understand budgeting and the bottom line. Then he works with an inexperienced chef at a family restaurant in Scranton, PA, and a chef in Syracuse, NY, whose care eats up time and profits.