I Will Be Great ... Tomorrow
Chef Cliff Crooks draws on his expertise to help three chefs in need. The chef and co-owner of a soul food restaurant in Albany, NY, needs to branch out from her mom's recipes, and two chefs need Chef Cliff's help finding their passion for food again.