Out With the Old, In With the Old World
First-time homebuyers purchased the 50-acre ranch that she grew up on, but it's a house stuck in the '70s with a cramped and characterless kitchen. Ben and Cristi use new elements to create a home with old world charm, including a centerpiece stone wall.