Home Town Takeover: Where Are They Now?
After Ben and Erin revitalized Wetumpka, Alabama, the town reveals how they kept the momentum going and inspired communities across the country.
One year ago, Ben and Erin Napier took on the challenge of revitalizing the town of Wetumpka, Alabama, in just four months. Now, Wetumpka reveals how they've kept the momentum going and inspired innovative change in communities across the country.