Night Stakeout
Near the border with Paraguay, police officers on stakeout catch a father and son bringing a car full of marijuana; while an elderly man is arrested smuggling weapons on a bus. Further south, PRF seizes 200 kg of fish in the trunk of a fisherman's car.