Bad Friend
Bolivian is detained at the border with cocaine capsules in his stomach, belonging to a “friend”. On the border with Uruguay, a bus is taken to the Federal Revenue Office, full of diverted goods. And near Paraguay, PRF finds someone wanted for robbery.